Followers

Saturday 28 July 2018

Challenge 23

Hi everyone first of all I would like to apologise for the lateness of the blog challenge.

I have had two weeks of mayhem with home improvements plus health appointments taking place.

The winner and design team favourites of challenge 22 will be announced shortly.
Without further ado here are the details of this months challenge.

CHALLENGE 23
Anything goes theme

This month we have the wonderful

sponsoring the challenge.

The design team ladies have been busy creating for your inspiration and here are their makes.

Mel


Geesje

To enter the challenge please click on the blue frog good luck everyone.

45 comments:

  1. Wonderful and pretty DT inspirations.

    Sunny greetings
    Doris
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#20 – Spotlight)
    *DT* Die Traumfabrik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wil je lid worden van de Illuminati om rijk en beroemd te zijn, word dan vandaag lid van de Illuminati-broederschap en laat je dromen uitkomen, verdien $ 66000,00 als je eerste voordeel neem vandaag nog contact met ons op via whatsapp: +16613814014 e-mail: esq.osman@gmail.com

      Delete
  2. Love the cards from the team, wonderful! Hugs Ela

    ReplyDelete
  3. Hallo allemaal, mijn naam is Ophélie Aurélien Ik woon in de buurt van Choco-verhaal in België. Ik was gekwetst en had een gebroken hart toen er zeven maanden geleden een groot probleem ontstond tussen mij en mijn man. zo verschrikkelijk dat hij de zaak voor de rechtbank aanhangig maakte voor een scheiding. Hij zei dat hij nooit meer bij hem wilde wonen en dat hij niet meer van me hield. Dus hij pakte het huis uit en zorgde ervoor dat ik en mijn kinderen zware pijn leden. Ik probeerde al mijn mogelijke middelen om hem terug te krijgen, na heel veel bedelen, maar alles was invail.and hij bevestigde dat hij zijn beslissing nam en hij zou me nooit meer zien. Dus op een avond, toen ik terugkwam van het werk, ontmoette ik een oude vriend van me die ook met mijn man in hetzelfde bedrijf werkte dat hij me belde en me vroeg wat het probleem is met mijn man. Dus ik heb hem alles uitgelegd, dus hij vertelde me dat de enige manier om mijn man terug te krijgen, is om een ​​spell caster te bezoeken omdat het ook echt voor hem werkte. Dus ik geloofde nooit in een spell caster, maar ik had geen andere keuze dan zijn advies op te volgen. Toen gaf hij me een e-mail doctorigbinovia93@.com een ​​spellinggieter die hij bezocht. Dus de volgende ochtend stuurde ik een bericht naar de e-mail die hij me gaf, en de spreukmeester verzekerde me dat ik mijn man binnen twee dagen terug zou krijgen als ik zijn instution volgde, dus deed ik alles wat hij me vroeg. De volgende ochtend, zo verrassend, belde mijn man die me de afgelopen 7 maanden niet gebeld had me op om me te vertellen of er nog een manier was om mijn leven weer te komen. Gedurende 7 maanden Drigbinovia maar een glimlach op mijn gezicht zo kwam hij weer terug in mijn leven, met veel liefde en vreugde, verontschuldigde hij zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en onze kinderen heeft aangedaan. Vanaf die dag was onze relatie sterker dan voorheen, je kunt hem ook bereiken via WhatsApp hem op +2348144480786 Ik zou je daarbuiten adviseren als je moeite hebt om contact met hem op te nemen,

    ReplyDelete
  4. UITNODIGING VAN DE ILLUMINATI-ORGANISATIE 666

    Dit is een open uitnodiging voor iedereen die geïnteresseerd is om deel uit te maken van 's werelds grootste conglomeraat en het hoogtepunt van je carrière te bereiken. Nu we aan het rekruteringsprogramma van dit jaar beginnen en ons jaarlijkse oogstfeest bijna nabij is, besluiten we u kennis te laten maken met de "Nieuwe Wereldorde".

    Op dit moment verzekeren we iedereen die klaar en trouw is om lid te worden van deze geweldige organisatie, dat zodra hij / zij een volwaardig lid wordt van de Illuminati-broederschap, hij / zij automatisch rijk, krachtig en beroemd zal worden in leven en al hun hartewensen verwezenlijken en ook een maandsalaris van $ 500.000 USD ontvangen. We zijn klaar om uw leven te veranderen, we kunnen uw dromen waarmaken.

    De grote wijk Illuminati biedt je een kans om je hart te laten uitkomen. Ik wil dat je weet dat als je opgelicht bent, je bang bent, alsjeblieft niet, want deze organisatie is 100% veilig en betrouwbaar, met de schriftelijke garantie die je hebt, weet je dat deze Brotherhood-organisatie echt en legitiem.
    Ik geloof dat iedereen op deze planeet "Aarde" op de hoogte is van de ILLUMINATI, de Illuminati is een geheim genootschap dat de mens vriendelijk zegent en zijn / haar dromen vervult om miljonair en miljardair te worden. Je moet nu tenminste zeker zijn van deze organisatie en er is geen reden om ergens bang voor te zijn.

    Ik ben hier niet om met je te rotzooien of spelletjes met je te spelen, want zoals het er nu uitziet, zijn er veel mensen die ons imiteren en beweren lid te zijn van de ILLUMINATI. Dus komt de Broederschap tot de conclusie dat deze organisatie globaliseert om diegenen te helpen die echt klaar zijn om deel uit te maken van deze Grote Familie en diegenen die misleid zijn door die bedriegers. Nu geloof ik dat dit uw kans is om lid te worden van onze prestigieuze organisatie en uzelf en uw gezin trots te maken.


    Als je interesse hebt om lid te worden van deze Great Organization, neem dan contact op met onze Grand Lodge in Pennslyvania, VS via
    WhatsApp: +1315203 9948 of onze officiële e-mail: illuminati666grandlodge@gmail.com

    Of klik op deze WhatsApp-link om ons een bericht te sturen: https://wa.me/13152039948

    Gesigneerd: GRAND MASTER

    ReplyDelete
  5. Ik wil gewoon dat de hele wereld weet over deze spreukenmaker die ik een tijdje geleden heb ontmoet, ik kan niet alles zeggen wat hij voor me deed. mijn man verliet me 3 jaar geleden met mijn kinderen Ik was op internet aan het surfen toen ik de getuigenis van deze geweldige man online ontmoette, ik besloot het te proberen en mijn man is nu terug en we zijn weer blij ik kan niet alles geven waarmee hij me heeft geholpen schriftelijk, alles wat ik kan zeggen is heel erg bedankt ik ben heel blij en hij verzekerde me dat hij veel magie doet, inclusief

    Love Spell
    Power-spreuk
    Succes spreuk
    Lot van zwangerschap
    Betovering van het huwelijk
    spreuk voor een goedbetaalde baan
    Beschermingsspreuk
    spreuk om een rechtszaak te winnen
    veel geluk etc.

    als je de hulp nodig hebt van de spreukmaker Dr. Ajayi, neem dan contact met hem op via dit e-mailadres (drajayi1990@gmail.com) of voeg hem toe op whatsapp +2347084887094 en bespreek je probleem met hem. Hij is een goede man en ik zal hem altijd dankbaar zijn.

    ReplyDelete
  6. Such a great solution for my assignment. Thanks for sharing.
    Akshi Engineers provides you with one of the best solutions for Drivers & Automation. We offer you hassle-free handling of critical processes with variable frequency. We have designed all equipment for appropriate safety reasons and meet current and envisaged environmental requirements.

    ReplyDelete
  7. Dank je wel DR Ayo de grootste van allemaal voor wat je voor mij hebt gedaan. Ik ben zo geweldig dat mijn vriend bij me terugkwam en nu leven we gelukkig samen. Mijn naam is Katarina Bennet, en DR Ayo's liefdesaffaire is erg sterk en efficiënt en heeft geen bijwerkingen, omdat ze beloofde dat ik besloot om DR Ayo te proberen toen mijn vriend me wilde hebben. mijn vriend die hem in onze 48 naar me terugbracht, zoals hij me beloofde, verzekerde hij me. Het lijkt emotioneler dan de meeste onderwerpen zoals deze om voor hem een ​​verschil te maken onder of boven het relatieprobleem. Ik raad je aan om het beste contact op te nemen met DR Ayo om een ​​probleem voor je op te lossen. Hoe moeilijk het is om je geliefde te verliezen en ik weet hoe het voelt, dus laat niemand je vriend van je afpakken. Neem vandaag nog contact op met DR Ayo Leo en los uw probleem op en als u zijn hulp van hem nodig heeft hieronder, hier zijn e-mailadres: drayo47373@gmail.com of rechtstreeks WhatsApp +2347055691377.

    ReplyDelete
  8. Dit is mijn getuigenis over het goede werk van een man die me heeft geholpen..Ik woon in de VS. Mijn leven is terug!!! Na 5 jaar huwelijk verliet mijn man mij en liet hij mij achter met onze drie kinderen. Ik had het gevoel dat mijn leven op het punt stond te eindigen en uit elkaar viel. Dankzij een spreukgebruiker genaamd Dr Ayo die ik online heb ontmoet. Op een trouwe dag, terwijl ik op internet aan het browsen was, was ik op zoek naar een goede spellcaster die mijn problemen kan oplossen. Ik kwam getuigenissen tegen over deze specifieke spreukgebruiker en op een andere website. Sommige mensen getuigden dat hij hun ex-minnaar terugbracht, sommigen getuigden dat hij de baarmoeder herstelt, sommigen getuigden dat hij een spreuk kan uitspreken om echtscheiding te stoppen enzovoort. Er was een specifieke getuigenis die ik zag, het ging over een vrouw genaamd Grace, ze getuigde over hoe Dr. Ayo haar ex-minnaar in minder dan 72 uur terugbracht en aan het einde van haar getuigenis liet ze zijn e-mail vallen. Na het lezen besloot ik Dr Ayo eens te proberen en ik kreeg een perfecte spreuk voor mij. Ik nam contact met hem op via zijn whatApp +2347055691377 of e-mail:drayo47373@gmail.com inderdaad, hij herstelde mijn huwelijk en ben zo dankbaar, bedankt Dr. Ayo voor je goede werk.
    More about this source textSource text required for additional translation information

    ReplyDelete
  9. Hallo geweldige mensen die deze getuigenis lezen, ik weet dat sommigen van jullie met moeilijkheden te maken hebben die ik een paar jaar geleden heb doorgemaakt. Laat ik beginnen met te zeggen dat ik dankbaar en dankbaar ben dat ik Dr. Ayo heb ontmoet, die ons verdriet in geluk heeft veranderd. mijn man is een zakenman, zijn bedrijf gaat niet goed, het begon ons huwelijk te beïnvloeden, mijn man was zichzelf niet omdat hij zijn geld in BITCOIN investeerde, dus de handel ging slecht, hij verloor alles wat hij in BITCOIN had geïnvesteerd hierdoor hij is van plan ons huwelijk te beëindigen, maar ik wil mijn man niet verliezen, dus ik heb mijn moeilijke situatie ook gedeeld met een vriend die me over DR Ayo vertelde, ze zei DR Ayo dat er iemand was die haar helpt om samen te trouwen als de dingen niet zo zijn gaat goed met haar en haar man. vanaf daar nam ik contact op met DR Ayo en nam contact op met DR Ayo, ik vertelde DR Ayo over alles wat er in mijn huis gebeurde, ik vertelde hem over mijn huwelijk en de zaken van mijn man. Dr. Ayo vertelde me wat ik moest doen, en ik deed het, instrueerde mij ook. Ik betaal wat ik moest betalen. vanaf dat moment begon ik goede resultaten in ons huwelijk te zien. nu zijn we gelukkig samen, en het bedrijf van mijn man gaat vooruit. allemaal dankzij DR Ayo. U kunt contact opnemen met DR Ayo via: WhatsApp +2347055691377 OF per e-mail: drayo47373@gmail.com

    ReplyDelete
  10. HALLO DAAR
    kijker Ik ben hier om mijn getuigenis te delen over hoe ik uiteindelijk lid werd van de Illuminati-buurt en RIJK, BEROEMD EN KRACHTIG werd. Ik heb mijn best gedaan om lid te worden van de broederschap, maar ik werd verschillende keren opgelicht voordat ik een getuigenis vond. op internet dus ik nam contact op met de agent, ik was zo bang dat hij me om veel geld zou vragen voordat ik bij het licht kon komen, maar tot mijn grootste verbazing vroeg hij me alleen om de items te kopen die ik maakte en vandaag ben ik erg blij om hem aan de wereld te vertellen dat ik rijk ben en met dit alles veel bedrijven heb kunnen opbouwen. Ik kreeg meteen een bedrag van $ 7 miljoen dollar op mijn persoonlijke rekening en ik ben ook over de hele wereld bekend met het bedrijf. die de Illuminati-broederschap mij gaf en ik heb ook de macht om te doen wat ik wil ... ik weet dat veel mensen in mijn baan kunnen zijn ook op zoek naar hulp hier ben jij
    officiële e-mail: illuminatilight676@gmail.com
    Wat is de toepassing? (+ 1 (573) 982-0773)


    PAS OP VOOR OPLICHTERS EN JE MOET 18 JAAR ZIJN....

    ReplyDelete
  11. There is an inborn curiosity about the Love Marriage Astrology, and Astrology can do it for you. Click here to know "date of birth compatibility for marriage". You can also book a direct appointment to bail out of all the issues.

    ReplyDelete
  12. WELKOM BIJ ILLUMINATI BROTHERHOOD ORGANISATIE. Ik geloof dat we allemaal een droom hebben, een droom om iets groots in het leven te worden, zoveel mensen sterven vandaag zonder hun dromen te realiseren. Sommigen van ons zijn voorbestemd om president van onze verschillende landen te worden of te worden. een van 's werelds grootste muzikanten, voetballers, politici, zakenmensen, komieken of om een helper te zijn voor andere mensen in nood. Aandacht; nieuw aangeworven leden hebben recht op grote voordelen en beloningen. Er zijn geen mensenoffers. Als je echt geïnteresseerd bent om lid te worden van de illuminati, neem dan vandaag nog contact met ons op voor meer informatie WhatsApp:+1(781) 412-5092 E-mail: brothersofhell666@gmail.com

    ReplyDelete
  13. officiële Illuminati Brotherhood-boodschap aan de wereld. Als je een zakenman of vrouw, artiest, politicus, predikant, student, muzikant bent om rijk, beroemd, machtig te worden en in welke omstandigheid je je ook bevindt, sluit je dan vandaag nog aan bij de Illuminati-broederschapcultus en word rijk zodra je lid wordt en enorme hoeveelheid geld en gratis huis waar ter wereld je ook wilt wonen, en zelfs $ 10 miljoen verdienen om een ​​bedrijf te starten.

    VOORDELEN VOOR NIEUWE LEDEN DIE ZICH AANSLUITEN OP ILLUMINATI.

    1. Geldprijs van $ 100.000.000

    2. Een strakke nieuwe droomauto ter waarde van $ 500.000,00

    3. Droomhuis gekocht in het land van uw keuze

    4. VIP-service op alle luchthavens ter wereld.


    Neem bij interesse nu contact op met de vertegenwoordiger of bel hem op WhatsApp. +1 (757) 354-3107
    + Je moet minimaal 25 jaar oud zijn om contact op te nemen met onze partners als je een student bentE-mail: litisociatyorder2013@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Do you need a quick long or short term Loan with a relatively low interest rate as low as 3%? We offer business Loan, personal Loan, home Loan, auto Loan, student Loan, debt consolidation Loan etc.. no matter your credit score.
    Personal Loans (Secure and Unsecured)
    Business Loans (Secure and Unsecured)
    Consolidation Loan and many more.

    Contact US for more information about Loan offer and we will solve your
    financial problem. contact us via email: muthooth.finance@gmail.com
    Phone number: +917428831341 (Call/What's app)

    ReplyDelete
  15. WELKOM BIJ DE ILLUMINATI BROTHERHOOD ORGANISATIE.

    Ik geloof dat we allemaal een droom hebben, een droom om iets groots in het leven te worden, zoveel mensen sterven vandaag zonder hun dromen te verwezenlijken. Sommigen van ons zijn voorbestemd om president van onze verschillende landen te worden of te worden. een van 's werelds grootste muzikanten, voetballers, politici, zakenmensen, komieken of om een helper te zijn voor andere mensen in nood Let op; nieuw aangeworven leden hebben recht op grote voordelen en beloningen. Er zijn geen mensenoffers. Als je echt geïnteresseerd bent om lid te worden van de illuminati, neem dan vandaag nog contact met ons op voor meer informatie WhatsApp:+1(234)248-7286 OF +1(773)798-0522
    E-mail: illuminatikingdomempire@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Waow this is unbelievable, it is my first time to be carried away by such a high profile article, I will immediately contact you directly and also to take the advantage to share some latest information about BUY GENUINE DRIVERS LICENSE ONLINE

    ReplyDelete
  17. Hoe lid te worden van de Illuminati666-broederschap!!! Neem contact op met DAVID MARK of Whats'App (+2348140101327). Bent u in Duitsland, de VS, Europa of waar dan ook ter wereld, u wilt rijk en beroemd zijn en macht bezitten. VOORDELEN GEGEVEN AAN NIEUWE LEDEN DIE ZICH AANSLUITEN OP ILLUMINATI. 1. Een contante beloning ter waarde van $ 100.000, 00 USD na initiatie. 2. Een nieuwe, slanke droomauto ter waarde van USD $100.000 USD 3.Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze 4. Een maand vakantie (volledig betaald) naar uw toeristische droombestemming. 5. Een jaar golflidmaatschapspakket 6. Een VIP-behandeling op alle luchthavens in de wereld 7. Een totale verandering van levensstijl 8. Toegang tot Bohemian Grove. 9.Maandelijkse betaling van $300.000 USD op uw bankrekening elke maand als lid 10.Een maand geboekt.afspraak met Top 5 wereldleiders en Top 5 beroemdheden in de wereld neem contact op met DAVID MARK of via Whats'App (+2348140101327) als je wilt meedoen.

    ReplyDelete
  18. Hey! I like your writing skills. Meanwhile, you can create your Kundali By Date of Birth And Time, which might help you in the predictions on several aspects of life.
    Best time to plan child according to Kundli | Baby Name As Per Horoscope | IVF Pregnancy and Astrology

    ReplyDelete
  19. Neem contact op met Dr Ayo op drayospell.com als je je man, vrouw, vriend en vriendin nu terug wilt en je geluk terug wilt krijgen.

    Hallo, ik ben Laura Christ uit de VS. Ik heb zojuist de wonderen ervaren van de liefdesspreuk van Dr. Ayo, die op internet en wereldwijd zijn verspreid, hoe hij mensen over de hele wereld wonderbaarlijk heeft geholpen om hun huwelijksleven terug te krijgen en verloren geliefden terug te krijgen , en ook helpen om loterij te winnen. Ik nam contact met hem op nadat ik zoveel getuigenissen van verschillende mensen had doorgenomen hoe hij hielp om ex-minnaar terug te brengen, ik vertelde hem over mijn man die me ongeveer 8 maanden geleden in de steek liet en het huis verliet met alles wat ik had.. Dr. Ayo vertelde me alleen om te glimlachen en gemoedsrust te hebben, hij zal alles in slechts 24 uur afhandelen. Na de tweede dag dat mijn man me belde, was ik zo geschokt, ik nam de oproep aan en kon mijn oren niet geloven, hij smeekte me echt om hem vergeven en beloftes doen aan de telefoon.. Hij kwam terug naar huis en gaf me ook een nieuwe auto, alleen voor hem om zijn liefde voor mij te bewijzen. ik was zo blij en belde Dr Ayo en bedankte hem, hij vertelde me alleen om het goede nieuws over de hele wereld te delen .. Nou, als je een effectieve en echte spreukgieter nodig hebt, neem dan contact op met Dr Ayo via e-mail: drayospell@gmail.com of whatsapp zijn mobiele nummer +2347055691377

    ReplyDelete
  20. Neem contact op met de heer David Mark via e-mail joinIlluminati1122@gmail.com of Whatsapp +2348140101327, HOE ILLUMINATI BROTHERHOOD ME RIJK EN BEROEMD MAAKT. Ik ben lid van de illuminati-broederschap, ik wil de Heer Lucifer bedanken, voor wat hij voor mij heeft gedaan, hij heeft mijn leven veranderd, hij brengt vreugde en geluk in mijn leven, ik leef een goed leven vandaag is omdat van de illuminati-broederschap, ik heb mijn hele leven geprobeerd om lid te worden van de illuminati-broederschap, ik ben een aantal keren opgelicht maar ik geef nog steeds niet op, want als je het leven opgeeft, zal het leven ook opgeven in de mens, als je zijn zo vaak opgelicht, mijn advies voor jou is om niet op te geven, want de illuminati-broederschap is echt, ik ben lid geworden van de echte illuminati en betaalde slechts 300 usd, om je bij de illuminati aan te sluiten, ik wil dat jullie vandaag allemaal weten, je betaalt geld om mee te doen, mijn advies voor jullie allemaal is om een ​​besluit te nemen en lid te worden van de illuminati-broederschap, toen mijn initiatieproces was voltooid, is het uitkeringsbedrag dat mij is gegeven $ 1.000.000 om een ​​nieuw leven te beginnen, dit is de reden waarom ik kan stop niet met het begroeten van de illuminati-broederschap, als je problemen hebt of u ter ondersteuning in het leven, mijn advies aan u is om lid te worden van de illuminati-broederschap zodat al uw problemen in het leven kunnen worden opgelost, om lid te worden van de illuminati-broederschap kunt u contact opnemen met de heer David Mark via e-mail joinIlluminati1122@gmail.com of Whatsapp +2348140101327

    ReplyDelete
  21. Mijn huwelijk van 8 jaar stond op instorten toen ik las over Dr. Ajayi, een krachtige spreukgieter die een liefdesbetovering voor me maakte en dit zorgde ervoor dat mijn man op zijn knieën ging en verkondigde hoeveel hij van me hield en nooit het huwelijk zal verlaten, omdat van Dr. Ajayi is mijn huis nu gevuld met liefde. Als je het moeilijk hebt in je huwelijk, is Dr. Ajayi je laatste stop voor hulp. Neem contact met hem op via Whatsapp: +2347084887094

    ReplyDelete
  22. Welkom in de wereld van de Illuminati.
    Breng de armen, de getalenteerden naar de voorgrond van grootsheid, maak jezelf bekend in je bedrijf, in je politieke carrière, bereik de top in alles. Onze leden krijgen een leven van onbeperkte rijkdom en kennis aangeboden. Illuminati exploiteert verschillende aspecten ten voordele van alle generaties, omdat u bent geselecteerd omdat illuminatie in u een zeer rijke man zien, u zult degene zijn die mensen in nood helpt, daklozen zullen van u genieten, u zult de armen voeden met de met behulp van de illuminati kunnen we uw bedrijf in beweging krijgen en we kunnen u elke gewenste positie op uw werkplek geven of creatief zijn in wat u ook doet en u kunt de eigenaar van het bedrijf zijn en wat u op dit moment ook doet, gewoon om op te voeden de rijke mens in jou! GAAT U ERMEE AKKOORD LID TE WORDEN VAN DE ILLUMINATI NIEUWE WERELDORDE EN JAARLIJKS $ 3,8 MILJOEN TE VERDIENEN ALS VOLLEDIG LID? Neem hier contact op met de Grootmeester +49 1575 547 5862 op Whatsapp! ALS JE MEER WILT WETEN...

    ReplyDelete
  23. Hallo, ik ben erg opgewonden dat mijn gebroken huwelijk is hersteld en dat mijn man is teruggekeerd nadat hij mij en onze 2 kinderen had verlaten voor een andere vrouw. Na 8 jaar huwelijk hadden mijn man en ik ruzie totdat hij me uiteindelijk verliet en naar Californië verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. Ik voelde dat mijn leven voorbij was en dat mijn kinderen dachten dat ze zijn vader nooit zouden zien. Ik probeerde alleen sterk te zijn voor kinderen, maar kon de pijn die mijn hart kwelde niet bedwingen, mijn hart was gevuld met verdriet en pijn omdat ik echt verliefd was op mijn man. Elke dag en elke nacht denk ik aan hem en wil ik altijd bij me terugkomen, ik was echt van streek en had hulp nodig, dus ik zocht online hulp en vond Dr. Ige Ajayi, die kan helpen mijn ex terug te krijgen. Dus ik vond dat ik het moest proberen. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en dat deed ik, en maakte toen een (liefdesbetovering) voor mij. 48 uur later belde mijn man me en vertelde me dat hij zowel mij als de kinderen miste, zo geweldig! Dus keerde hij dezelfde dag terug, met liefde en vreugde, en verontschuldigde zich voor zijn fout en de pijn die het mij en de kinderen had bezorgd. Vanaf die dag was ons huwelijk nu sterker dan voorheen, allemaal dankzij Dr. Ige Ajayi. Hij is zo machtig en ik besloot mijn verhaal op internet te delen dat Dr. Ige Ajayi, echte en krachtige spreuken, veel mensen heeft geholpen in tijden van moeilijkheden, als je hier bent en je ex terug nodig hebt of je man verplaatst naar een andere vrouw, huil niet meer, neem nu contact op met deze krachtige spell caster.

    Hier is zijn contactpersoon: stuur een e-mail naar: drigeajayi@gmail.com
    Bel of voeg hem toe aan Whatsapp: +2348130035939.

    ReplyDelete
  24. Akshi Engineers Pvt. Ltd. is a prominent gear box manufacturer, delivering precision-engineered solutions since its inception. With cutting-edge technology and a commitment to excellence, they cater to diverse industrial sectors, ensuring optimal performance and reliability.
    Turnkey Solution for TMT Bar Mill in Egypt
    Gear Boxes Manufacturer in Egypt
    Twin Channel Manufacturer in Egypt
    TMT Quenching Box Manufacturer in Egypt
    Rolling Mill Drives & Automation Manufactures in Egypt

    ReplyDelete
  25. Heeft uw man of vrouw gezegd dat ze niet opnieuw geïnteresseerd zijn in het huwelijk en dat u een snelle verzoening met hen wilt, neem dan contact op met Dr. Ajayi, een krachtige spreukenmaker op whatsapp +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com hij is een man die door zijn voorouders is begiftigd met grote bovennatuurlijke kracht omdat hij me hielp mijn man terug te winnen na 9 maanden scheiding, mijn man zei dat hij wilde scheiden en vertrok met een andere vrouw, mij werd bekend gemaakt dat hij vanwege zijn rijkdom door de andere vrouw werd gemanipuleerd . Dr. Ajayi heeft een spreuk voor mij voorbereid en binnen een week scheurde mijn man de scheidingspapieren en we leven in vrede. Nogmaals bedankt Dr. Ajayi. Als u een soortgelijk probleem heeft of iets dat uw leven verstoort, neem dan contact op met Dr. Ajayi voor een snelle oplossing.

    ReplyDelete
  26. Ik probeer al 8 jaar zwanger te worden en had hulp nodig! Ik ben naar de dokters geweest, maar nog steeds niets. De artsen legden uit dat ik en mijn man vruchtbaar zijn en dat ik niet weet waar ik anders terecht kan. Tijdens een van mijn bezoeken aan het ziekenhuis ontmoette ik iemand met wie we van hart tot hart spraken en zij legde uit hoe ze 15 jaar had gewacht totdat ze dokter Ilekhojie ontmoette, die haar kruiden gaf waardoor ze slechts een maand later zwanger werd. Ze zei zoveel goede dingen over dokter Ilekhojie en ik moest het zelf zien. Het is 4 maanden geleden dat ik de kruiden kreeg en we zijn al zwanger. Dankzij dokter Ilekhojie ben ik zo opgewonden dat ik binnenkort moeder zal worden. Ik laat zijn contacthulp achter voor iedereen die problemen heeft met zwanger worden. Vertrouw me en vraag hem om hulp. E-mail gethelp05@gmail.com
    WhatsApp +2348147400259

    ReplyDelete
  27. Soms raak ik geschokt als artsen zeggen dat sommige ziekten niet te genezen zijn en ze doen geloven dat we ermee moeten sterven. Dat is waar, want die ziekten zijn niet gewoon en lichamelijk. Ik begon dit te begrijpen toen mijn vriend me meenam naar het westen Afrika om een bezoek te brengen aan deze kruidkundige, Dr. Ilekhojie genaamd, die een verbeterd kruidengeneesmiddel gaf dat mij volledig van HIV genas, zonder enige bijwerkingen. We denken dat het niet te genezen is, omdat onze artsen ons hebben verteld dat er geen remedie bestaat. Het is duidelijk dat sommige patiënten met herpes, vleesbomen, vertraagde voorproblemen verslaafd zijn aan de antivirale en andere aanvullende orthodoxe medicijnen, alleen maar om het virus te helpen onderdrukken en niet om het te genezen, omdat de doktoren ons hebben laten geloven dat het niet kan worden genezen en ik wel. Zeg stoutmoedig dat dit een leugen is, want er is een geneesmiddel en Dr. Ilekhojie kan u helpen met een geneesmiddel...

    E-mail gethelp05@gmail.com
    WhatsApp/Telegram +2348147400259

    ReplyDelete
  28. MIJN VRIEND KREEG TERUG MET DE HULP VAN DR. ISIKOLO EN IK BEN ECHT OVERWELDIG
    Hallo allemaal, ik ben Anne Francken. Toen alle hoop verloren was om mijn relatie tussen mij en mijn vriend weer te laten werken, ging ik online op zoek naar hulp en ik las en nam contact op met DR ISIKOLO die kwam en alles repareerde en hij zal de rest van mijn leven door mij gewaardeerd blijven. Te vaak heb ik emotionele trauma's doorgemaakt vanwege de eindeloze problemen die ik had met mijn man en het leidde tot onze breuk en daarom zocht ik hulp en ontdekte DR. ISIKOLO die mij te hulp kwam. Hij vertelde me de procedures en spoorde me aan om eraan te voldoen, wat ik graag deed en hij stelde het proces van het vinden van oplossingen voor mijn problemen niet uit en ik kreeg het resultaat in slechts 2 dagen, zoals hij mij verzekerde. Doe geen moeite om elders hulp te zoeken, want hij is te goed in het helpen van mensen. Hij is betrouwbaar en eerlijk, dus sms hem nu via WhatsApp: +234-8133261196 of zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Mijn man verliet mij en mijn kinderen voor een andere oudere vrouw. Voor mij was het niet zo gemakkelijk. Ik hou zoveel van mijn man en ik heb de hoop niet verloren. Ik zocht overal naar hulp totdat ik zoveel getuigenissen zag over hoe Dr. Ilekhojie zoveel mensen heeft geholpen en ik besloot hem op de proef te stellen... Ik nam contact met hem op en legde het hem uit. Hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat hij me zou helpen bij het verzoenen met Alex en dat hij naar huis zou terugkeren. Hij voerde een ritueel uit om ons te herenigen en na twee dagen begon Alex, die weigerde mijn telefoontje aan te nemen, herhaaldelijk te bellen en smeekte om naar huis terug te keren. Het is nu drie maanden geleden en het wordt steeds beter, zoals Ilekhojie beloofde. Hij is de meest eerlijke helper die ik heb ontmoet. Je kunt contact met hem opnemen en het zelf zien. WHATSAPP/BELLEN via +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Mijn naam is Eva Berkhout. Ik heb moeilijke tijden meegemaakt met verschillende mannen die ware liefde en oprechte acceptatie vonden, totdat ik mijn man ontmoette die in mijn leven kwam en van me hield zonder dat woorden het kunnen uitleggen. We hebben twee jaar samengewoond en we waren gelukkig totdat er te veel ruzie ontstond en onze wegen uit elkaar gingen. Ik dacht dat ik verder kon, maar ik besefte dat ik erg verliefd op hem was en voor altijd bij hem nodig had. Ik had geen andere keuze dan hulp te zoeken, wat ertoe leidde dat ik contact opnam met dr. Isikolo, wetende hoe hij anderen heeft kunnen helpen. Hij schonk mij zijn aandacht en deed zijn best om ons weer met elkaar te verzoenen en binnen 48 uur manifesteerde het resultaat zich en kwam hij bij mij terug en we verzonnen de zaken weer. Nu zijn de liefde en het geluk teruggekeerd en het enige dat ik kan zeggen is dat ik dokter Isikolo echt waardeer omdat hij onbaatzuchtig is in het helpen van mij en anderen. Zijn e-mailcontact: isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook WhatsAppen op +2348133261196

    ReplyDelete
  31. Mijn leven is in 48 uur volledig veranderd. Ik zie mezelf in de spiegel en glimlach. Voor het eerst in maanden heb ik vertrouwen in mezelf en mijn capaciteiten. Ik heb mijn man terug in mijn leven met de hulp van dokter Ilekhojie. Het was een lange zoektocht naar hulp en zoveel opofferingen, maar ik ben blij dat ik Frenkie terug heb. Het duurde twee dagen voordat ik de resultaten kreeg die dr. Ilekhojie mij had beloofd, en hij heeft mij niet in de steek gelaten. Ik ben het levende bewijs van wat dokter Ilekhojie kan doen. Alleen jij kon je aan je woord en belofte houden. Neem contact op met dokter Ilekhojie als u hulp nodig heeft. Whatsapp via +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Mijn man heeft me nu ruim drie jaar verlaten en ik hield zoveel van hem. Sindsdien ben ik op zoek naar een manier om hem terug te krijgen. Ik heb veel opties geprobeerd, maar hij kwam niet terug en ik heb veel geld verspild. Ik bezocht een pagina online en zag getuigenissen van Dr. Ilekhojie en ik kon er niet voor terugdeinzen omdat het uitstekende getuigenissen waren. Ik sprak met hem en hij begeleidde mij als een vader en voerde een krachtig verzoeningsritueel voor mij uit. Binnen precies 2 dagen vroeg mijn man om terug te keren. Het was als een droom dat een man die mijn telefoontjes niet eens aannam, begon te smeken om naar huis terug te keren. Nu gaat het veel beter omdat Dr. Ilekhojie onze verbinding heeft hersteld en mijn familie vrede heeft. Bedankt meneer en ik zal mensen blijven vertellen over uw goede werken. E-mail gethelp05@gmail.com of WhatsApp/Telegram +2348147400259

    ReplyDelete
  33. DE MOGELIJKHEID OM UW EX PARTNER TERUG TE KRIJGEN IS GEGARANDEERD BIJ DR ISIKOLO. NEEM NU CONTACT MET HEM OP
    Hallo allemaal, mijn naam is Lotte Berkhoff. Ik heb nooit geweten dat er een grote mogelijkheid voor mij was om mijn man terug te krijgen totdat ik DR. ISIKOLO ontmoette. Het was heel zwaar voor mij toen mijn vriend mij verliet voor een andere dame. Ik was er kapot van en kon mezelf niet meer terugkrijgen. Zijn vrienden en familie deden er alles aan om ons te herenigen, maar het bleek mislukt. Ik was een paar maanden alleen en zag mezelf niet van iemand anders houden. Dus moest ik hulp zoeken bij DR. ISIKOLO, die mij het voorrecht gaf ervoor te zorgen dat mijn hartsverlangens werden vervuld. Hij herenigde ons en de liefde en het geluk werden hersteld. Zijn woorden zijn zijn plicht en hij faalt nooit als hij iemand belooft dat hij 48 uur lang het resultaat zal behalen, wat mij verbaasde toen mijn eigen resultaat zich manifesteerde. Doe geen moeite om ergens anders hulp te zoeken. Neem nu contact met hem op. Zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of sms hem via WhatsApp: +2348133261196.

    ReplyDelete
  34. Probeert u zwanger te worden, hoeft u zich geen zorgen meer te maken. Het gebeurt allemaal als een wonder met de hulp van dokter Ilekhojie, aan wie mijn vriend me voorstelde toen ik pijn had, last had van verschillende miskramen en problemen probeerde zwanger te worden. Hij onderzocht me door me een paar vragen te stellen over hoe ik kon weten wat de oorzaak van mijn zwangerschap was. onvruchtbaarheid en vertelde me toen wat ik moest doen, waarvan ik zijn zwangerschapskruiden kocht die hij via de bezorgservice naar mij stuurde. Tot mijn grootste verrassing werd ik zwanger in minder dan 40 dagen nadat ik de kruidenkruiden had gebruikt, zoals hij hem had opgedragen. Dr. Ilekhiojie heeft mij eindelijk moeder gemaakt na zoveel jaren proberen met verspilde inspanningen. Voor elke vrouw die het ook moeilijk vindt om zwanger te worden, probeer zijn kruiden te krijgen, hoe moeilijk ook. Neem contact op met zijn e-mailadres: e-mail gethelp05@gmail.com of WhatsApp/Telegram +2348147400259

    ReplyDelete
  35. Mijn naam is Giovanni Jahem. Ik heb moeilijke tijden meegemaakt met verschillende mannen die ware liefde en oprechte acceptatie vonden, totdat ik mijn man ontmoette die in mijn leven kwam en van me hield zonder dat woorden het kunnen uitleggen. We hebben twee jaar samengewoond en we waren gelukkig totdat er te veel ruzie ontstond en onze wegen uit elkaar gingen. Ik dacht dat ik verder kon, maar ik besefte dat ik erg verliefd op hem was en voor altijd bij hem nodig had. Ik had geen andere keuze dan hulp te zoeken, wat ertoe leidde dat ik contact opnam met dr. Isikolo, wetende hoe hij anderen heeft kunnen helpen. Hij schonk mij zijn aandacht en deed zijn best om ons weer met elkaar te verzoenen en binnen 48 uur manifesteerde het resultaat zich en kwam hij bij mij terug en we verzonnen de zaken weer. Nu zijn de liefde en het geluk teruggekeerd en het enige dat ik kan zeggen is dat ik dokter Isikolo echt waardeer omdat hij onbaatzuchtig is in het helpen van mij en anderen. Zijn e-mailcontact: isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook WhatsAppen op +2348133261196

    ReplyDelete
  36. Hartelijk dank van Marie Cornelissen aan DR ISIKOLO voor haar hulp bij het herstellen van mijn gebroken huis. Inconsistentie is aan de orde van de dag in mijn gezin en huwelijk. Mijn man heeft een enorm probleem gehad en is verscheurd in mijn vlees sinds we te veel misverstanden begonnen te krijgen. Op sommige dagen ging hij gewoon weg en keerde pas de afgelopen weken terug. Ik was er kapot van en probeerde alles wat ik kon om de problemen op te lossen, maar het lukte niet. Ik moest hulp zoeken en kreeg van een vriend de opdracht contact op te nemen met DR ISIKOLO, wat ik deed. Ik wist nooit dat dit mogelijk zou zijn, omdat de problemen al twee jaar aanhielden. DR. ISIKOLO verzekerde mij en zei alleen dat ik hem moest vertrouwen en moest geloven dat mijn verlangens in vervulling zouden gaan. Hij heeft mijn huwelijk hersteld met zijn krachtige liefdesreünieband en mijn huis is weer geweldig en mijn man is bij mij om nooit meer weg te gaan. Neem ook contact met hem op en geloof dat hij u kan helpen, want hij heeft geen slechte reputatie. Sms hem gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Ik verloor mijn huwelijk en mijn prachtige huis, verwoest door ongeluk, toen ik mijn vrouw zag weglopen vanwege de leugens waarmee ze werd gevoed en onzekerheden die nooit waar waren. Ik heb vanaf het begin gezworen nooit een bedrieger te zijn en bleef standvastig om ervoor te zorgen dat ik een gelukkig huis bouwde, maar helaas vertrouwde ze me nooit genoeg. Ik heb maandenlang rondgezworven in een poging haar terug te krijgen en heb hulp gezocht bij verschillende bronnen, waaronder haar tussenkomst van de familie, maar dat leverde nooit succes op. Ik kwam in contact met Dr. Ilekhojie aan wie ik al in een eerder stadium twijfelde toen ik met hem in contact kwam. Ik moest de hoop levend houden en voldeed aan de procedures, precies zoals hij mij alles uitlegde. Hij verzekerde me van haar terugkeer, die na drie dagen plaatsvond, en ik moet nog woorden vinden om uit te drukken hoe gelukkig en dankbaar ik ben, wetende dat mijn zoon en ik zijn moeder thuis hebben. Bedankt dokter Ilekhojie voor het terugbrengen van geluk in ons leven. Hulp nodig, neem contact op met deze geweldige Dr. Whatsapp +2348147400259 of via zijn e-mail: gethelp05@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Mijn man verliet mij en onze dochter en keerde nooit meer terug totdat Ilekhojie tussenbeide kwam. Mijn verhaal verschilt niet van dat van anderen die de tijd hebben genomen om informatie over Dr. Ilekhojie met de wereld te delen. Ik had al 8 jaar huwelijksproblemen met mijn man, waardoor hij mij verliet en ging reizen. Op een gegeven moment was ik depressief en kreeg ik hulp uit het niets, totdat ik in contact kwam met Dr. Ilekhojie die mij hielp. Hij herstelde de liefde en verbinding tussen mij en mijn man en ik kreeg hem na 3 dagen terug, zoals hij beloofde. Net als iedereen die over hem praat, ben ik hier om het goede over hem te vertellen en hem te bedanken voor het opnieuw brengen van vreugde in mijn leven. Hij zal niet falen als je hem ook probeert te helpen. Sms hem gewoon via WhatsApp/Telegram: +2348147400259

    ReplyDelete
  39. Ik voel me weer zo gezegend in mijn huwelijk nadat dr. Ige Ajayi mijn man terugbracht die ruim drie maanden van mij gescheiden was. Ben Jessica Butler op naam uit de VS. Ook al heb ik monden over mijn hele lichaam, het zal niet genoeg zijn om Dr. Ige Ajayi te bedanken voor zijn hulp in mijn leven. Mijn man is drie maanden van mij gescheiden en heeft zonder hem pijn en pijn gehad. Dus ik zocht overal naar hulp, maar niets werkte totdat ik dr. Ige Ajayi bedoelde met wie ik online contact opnam. Ik legde hem mijn situatie uit en hij beloofde dat mijn man binnen 24 tot 48 uur contact met mij op zou nemen, voor zover mijn hart nog steeds voor hem klopt. Ik geloofde in hem en hij bereidde een spreuk voor mij voor en mijn man belde me precies toen dokter Ige Ajayi het zei. Hij smeekte en zei dat hij me terug nodig heeft en nu leven we de afgelopen 9 maanden weer gelukkig. Iedereen die mijn artikel leest en hulp nodig heeft, moet contact met hem opnemen... E-mail: drigeajayi@gmail.com of bel +2348130035939

    ReplyDelete
  40. Hallo iedereen. Mijn naam is Luie Broekhuizen. Ik ben hier om de geweldige dokter Isikolo te bedanken voor het oplossen van mijn huwelijksproblemen. Mijn huwelijk strandde vanwege de eindeloze problemen en moeilijkheden die ik had met mijn man. Hij vertrok zonder achterom te kijken en ik was zoveel maanden alleen. Zijn familie kwam tussenbeide en nog steeds veranderde er niets. Ik was emotioneel kapot en verloor de hoop om weer liefde te vinden, omdat hij alles was in een man die ik ooit wilde hebben. Net als zoveel mensen leerde ik DR ISIKOLO kennen toen ik op zoek ging naar hulp. We bespraken mijn problemen uitvoerig en hij verzekerde mij dat ik de oplossing zou krijgen die ik nodig had. Ik had geen andere keuze dan me aan zijn procedures te houden en hij stelde niets uit. Hij deed een liefdesreünie voor mij en mijn man en de liefde en het geluk dat we deelden werd hersteld en hij bereikte me precies na 48 uur zoals DR. ISIKOLO beloofde. Hij is inderdaad een geweldige helper en hij is betrouwbaar. als je problemen hebt, sms hem dan gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Hallo allemaal, mijn naam is Nicole Haraldsson en ik ben hier om ook dank te betuigen aan Dr. Isikolo, die God gebruikte om mijn situatie te verwoesten en de vreugde en het geluk in mijn huis te herstellen. Ik verloor mijn man aan een dame in het buitenland toen hij ging werken in dezelfde regio waar zij woont. Ik heb nooit geweten wat er allemaal gebeurde totdat een vriend van mij me foto's stuurde van beiden samen en het mij daarna bekend werd dat dit de reden was waarom mijn man koud tegen me werd en me achterliet. Mijn man was gehypnotiseerd en geestelijk gecontroleerd en ik wist alles toen ik contact opnam met Dr. Isikolo toen ik naar hulp zocht en die niet vond. Hij verzekerde me van zijn terugkeer en het herstel van onze liefde en geluk, wat hij deed en het resultaat begon zich na 48 uur te manifesteren. Nu heb ik mijn man terug en ik kan Dr. Isikolo niet genoeg bedanken voor zijn eerlijkheid en steun. Sms hem gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Niemand anders kan u helpen uw relatie op te lossen en problemen van de problemen beter op te lossen dan Dr. Isikolo.
    Ik ben Elena Berglund. Het zal je verbazen om te weten dat alles wat zoveel mensen hebben getuigd over Dr. Isikolo niets anders dan de waarheid is. Mijn man verliet mij en mijn kinderen omdat we zoveel gevechten en argumenten hadden. Zijn volk was ook tegen mijn huwelijk met hem. Ik hield zoveel van hem en had grote hoop dat we samen een mooie toekomst zullen bouwen. Ik heb 6 maanden gewacht en hij keerde nooit terug naar mij. Dus moest ik contact opnemen met Dr. Isikolo die alles deed in zijn macht om ons te herenigen en de liefde en het geluk te herstellen dat we ooit deelden. Hij keerde na 48 uur terug naar huis, net zoals Dr Isikolo me verzekerde. Ook jij kunt deze geweldige hulp krijgen en leven om hem dankbaar te zijn, omdat hij nooit iemand teleurstelt. Neem contact met hem op e -mail: isikolosolutionhome@gmail.com U kunt hem ook op +2348133261196

    ReplyDelete